Гарантійний термін (якщо в описі товару не вказано інше) на придбані у нас запчастини складає 1 місяць з дня продажу.

При настанні гарантійного випадку несправні запчастини замінюються на нові.

Гарантія надається за умови дотримання таких умов:
1. Товар немає зовнішніх ушкоджень.
2. У конструкцію не внесено змін.
3. Запчастину встановлювали спеціаліст АСЦ (авторизований сервісний центр) для товару з розділу "Електроніка", "Плати для котлів", "Електронні термостати"

Претензії щодо агрегатів високої складності, електронних та електротехнічних виробів приймаються за наявності у покупця:
• Копії замовлення-наряду (квитанції та/або іншого документа), що підтверджує факт встановлення цього виробу кваліфікованим спеціалістом з АСЦ;
• Акт із докладним описом причин несправності на фірмовому бланку з печаткою АСЦ.

Заміна запчастин за гарантією можлива лише один раз. Випадки виходу з ладу заміненої запчастини в гарантійний термін з аналогічним дефектом вважаються не гарантійними і такими, що виникли внаслідок:
- неприпустимих параметрів електричних чи сантехнічних систем
- несправності інших комплектуючих техніки
- використання несумісних комплектуючих
- неправильної установки або підключення
- не цільового використання

Гарантія, що надається продавцем, не забезпечує відшкодування прямих або непрямих збитків, втрат або збитків (включаючи всі, без винятку, випадки втрати прибутку, переривання ділової активності або інших грошових витрат), а також відшкодування витрат, пов'язаних з переїздами та/або транспортуванням вироби до уповноваженої ремонтної майстерні. У будь-якому разі, відшкодування згідно з цими умовами не може перевищувати вартості, фактично сплаченої покупцем за одиницю виробу, що призвела до збитків.