Інтернет-магазин Termal-Service здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Товар куплений "на замовлення", а також з розділів "Електроніка" та "Електронні термостати" поверненню або обміну не підлягає (крім випадків браку з вини виробника).

Умови повернення товарів належної якості
Всі клієнти нашого інтернет-магазину мають право на повернення та обмін товарів на аналогічні протягом 14 днів з моменту отримання, на підставі "Закону України про захист прав споживачів" та наведених нижче умов.

Як повернути товар, що не підійшов?
- Повернути чи обміняти товар можна у нашому пункті видачі замовлень у місті Бориспіль
- Якщо ви знаходитесь в іншому місті, повернути товар можна "Новою Поштою"
Повернення товару не здійснюється післяплатою.

У разі неможливості обміняти товар, повернення коштів буде здійснено на картку або розрахункові рахунки банків України.

Якщо товар прийшов пошкоджений на пункт видачі перевізника і покупець повідомив про це відразу, ми надсилаємо новий товар.

Чи покупець має право повернути товар або обміняти його на аналогічний? Так, якщо:
- товар має недоліки чи несправний, виробничі чи транспортні ушкодження - відбувається дуже рідко, повна компенсація з боку;
- товар помилково спрямований на інші характеристики - відбувається дуже рідко, повна компенсація з нашого боку;
- товар належної якості, але з підійшов покупцю з певним причин. Клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний за умови оплати всіх транспортних послуг та виконання всіх зобов'язань, передбачених законодавством та нашим інтернет-магазином.

За яких умов можливе повернення та обмін товару в інтернет-магазині Termal-Service? Головне щоб:
- від дня отримання товару клієнтом не минуло 14 днів;
- товар не експлуатувався та були відсутні дефекти та пошкодження;
- збережені були цілісність упаковки та повна комплектація;
- замовленого товару немає у списку, які не підлягають поверненню та обміну відповідно до законодавства;

Порядок проведення повернення та обміну в інтернет-магазині Termal-Service:
- насамперед, повідомте причину повернення або обміну, всі необхідні поштові та розрахункові дані;
- компанія проводить перевірку товару та даних на замовлення клієнта;
- протягом 3 робочих днів після отримання товару відбувається повернення коштів або обмін товару;
- усі дії виконуються відповідно до чинного законодавства.

Умови за яких покупцю може бути відмовлено у заміні товару:
- були не виконані умови повернення та обміну товару;
- товар замовлявся та був доставлений індивідуально під побажання клієнта.

Хто сплачує повернення?
Якщо товар не підійшов з нашої вини, всі витрати на пересилання оплачуємо ми. Якщо ж товар належної якості відповідає замовленню, але з інших причин не підійшов, повернення оплачує покупець.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.